15. mai 2013

Tusen Biter

Slike meldinger som dette er grunnen til at man skriver bøker:

"Då eg gjekk på ungdomsskulen, las eg ikkje så veldig mange bøker. Så kom eg over ungdomsserienTusen biter av forfattar Kjetil Johnsen. Desse bøkene motiverte meg til å skrive, som er blitt min største hobby. Difor ynskjer eg å anbefale vidare denne serien til unge lesarar. Du finn den komplette serien hjå oss!

Tusen biter er skreve av Kjetil Johnsen og er utgitt på Gyldendal Norsk Forlag frå 2002. 


Karoline
Bibliotekansatt"

Hareid folkebibliotek

Det var veldig, veldig hyggelig!

4 kommentarer:

  1. Så hyggelig av henne! Jeg har lest serien din 4 venninner og ble HELT hekta! Jeg går i 8ende klasse og har lest bøkene rundt 5 ganger. Nå skal jeg ha bokfremføring om bøkene og skal skrive litt om deg også! Elsker bøkene dine! Ble litt lei meg når serien var slutt, men jeg tror jeg skal lese tusen biter også!

    Hilsen Ingvild (14 år)

    SvarSlett
  2. Hvis du likte 4 Venninner er det nok gode sjanser for at du vil like Tusen Biter også. Det har jeg ofte hørt fra andre, i alle fall. Håper du får mange hyggelige lesestunder.

    SvarSlett
  3. No har eg lest Tusen Biter serien 4 ganger og får ikkje nok av den, elsker alt med den! Trur eg skal lese 4 venninner og :) Skulle ønske det var mange fleire Tusen Biter bøker! Blei nettopp ferdig med boka Beautiful og er dermed ferdig med alle bøkene :(

    Hilsen Ragnhild (13år)

    SvarSlett
  4. Hei Ragnhild! Så fint at du ble glad i Tusen Biter. Det var veldig, veldig hyggelig å høre.

    SvarSlett