2. mars 2011

Emmas skjebne


Da er foreløpig sist ord om Emma skrevet. Manuset til Maria-eksperimentet er innlevert og godtatt av forlaget, det eneste som gjenstår er manusvask og en korrekturrunde.

Det vil si at det kan bli små justeringer her og der for å få boken så god som overhodet mulig, men historien er i boks. Emma og Caines skjebner er nå bestemt ...

Jeg vet altså hvordan det går - dere andre må vente til august. Selv om jeg skal publisere noen utdrag her på bloggen i god tid før det. Stikk innom en gang i blant, så får du se!

9 kommentarer:

  1. Jeg har lest serien om 3venner. Awesome. men må skrive særemne. Du er nokk lei av alle disse spørsmåla rundt dette, men kan jeg få spørre om din politiske/religiøse oppfattning, og hva temet/budskapet i bøkene dine er? (med mindre det bare er å underholde lesere) I tilleg vil jeg spøre deg om det blir for personlig å legge ut flere bilder? :)

    SvarSlett
  2. @ Jan Anders: Krysser fingrene for at du ikke blir skuffet.

    @anonym: Jeg er forsiktig med å legge ut private ting her. Jeg lever et normalt liv uten de store sprellene, så det vil bare være kjedelig for andre å lese om det. Dessuten liker jeg å holde det private privat. Men jeg har ingenting i mot å fortell at jeg ikke er særlig troende, verken på det ene eller det andre. Skjønt, jeg er sikker på at det finnes mye mellom himmel og jord som vi mennesker ikke har oppdaget/forstått ennå.

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg skriver en oppgave om ditt forfatterskap og lurer på om du har fått tildelt noen priser? Hilsen Alma, Kristiansand

    SvarSlett
  4. Hei Alma - nei, jeg har ikke fått noen priser, og regner ikke med å få det heller. Jeg skriver ren underholdning og slikt premieres sjelden med priser. Men det er moro!

    SvarSlett
  5. Jeg klarer så vidt å vente til den siste boken kommer ut, jeg gleder meg så syyyykt. Du skriver veldig bra

    SvarSlett
  6. @anonym: Takk! Jeg har sett forsiden på boken, og den blir tøff. Og jeg er godt fornøyd med inneholdet. Serien slutter - men det er likevel mulig for meg å skrive mer siden, hvis jeg får lyst til det.

    SvarSlett
  7. Hei! Jeg digger denne serien :) De andre bøkene har vært sinnsykt bra, og jeg er sikker på at Maria-Ekspirimentet blir like god ^.^
    Men, hvilken dato kommer boka ut? :DD

    SvarSlett