31. jan. 2010

Den som venter på noe godt

Bok nr 2 i spenningsserien DEN 4. PARALLELL lanseres i midten av mars.

Her er baksideteksten til CARRINGTON-KATASTROFEN:

Først kommer nordlyset, så kommer døden...

Caine har kommet fra en parallell verden ødelagt av krig, på et desperat oppdrag som vil avgjøre skjebnen til hans folk. 

Han har overlevd på slagmarkene siden han var 15, han er en av sin parallells farligste soldater, men nå er han en evighet hjemmefra, forrådt og såret, og den eneste som kan redde ham er 17 år gamle Emma. 

Tiden er i ferd med å løpe fra dem. Carrington-katastrofen nærmer seg ...


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg er ei jente på 13 år. Jeg har prøvd å sende en mail, men har ikke fått svar enda. Jeg vet det er en kort stund siden jeg sendte mailen, men jeg trenger svar ganske fort, for det er et prosjekt/oppgave vi har på skolen som jeg må levere. Jeg har valgt boken 3 Venner - et siste offer å syns boken er kjempe bra, men det jeg også må ha med i teksten jeg skriver er fakta om forfatteren, og jeg lurte på om det var noen steder det var å finne fakta om deg? Hvis ikke lurer jeg veldig på om du kan svare meg, legge ut et innlegg eller noe sånt ? Jeg trenger å vite litt om barndom, oppvekst, og voksenliv ! ;)
    MVH Kjerstin

    SvarSlett
  2. Hei Kjersti. Jeg klarer nok ikke alltid å svare på meil samme dag som jeg får den. Du burde finne mye av stoffet du trenger her på nettsiden, spesielt i stoffmappen merket "Særoppgave". Der er det både kortfattet info om meg og et par intervjuer. Lykke til.

    SvarSlett